Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Крушката е W5W (5 - ватова)



    Включи един телефон да прави видео клип, пусни го в жабката и я затвори. А после изгледай клипа и ще разбереш дали свети или не.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Браво,никога нямаше да се сетя за този вариант.

      Comment


      • Поръчах масло от този сайт и ще сменя всички филтри,но немога да намеря никъде горивен?Помагайте.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          Поръчах масло от този сайт и ще сменя всички филтри,но немога да намеря никъде горивен?Помагайте.
          Има горивен филтър интегриран при помпата и нивомера (кошницата в резервоара). За друг не знам.
          Не те съветвам да се впускаш в тази манипулация освен ако не се усеща нужда от това.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Тоест да разбирам че се сменя само ако се наложи да се отваря за бензиновата помпа?Аз си мислех че е както при другите коли и забравих че Алфите са друга порода.

            Comment


            • Сега ново двайсет,изгоря ми моторчето на парното.Изпуши и замириса на гадно,този х..... съм го ял и с капата и затова съм убеден че е заминало.
              Мисля че на 166-та и на Капата са еднакви моторчетата и сега ще пиша в "Купува"

              Comment


              • Третия стоп с крушки ли е или с диоди,че една не свети и трябва да се сменява?Как се сваля иначе?

                Comment


                • С крушки. На него ще видиш 2 тапички и като ги махнеш под тях 2 винтчета. Развий ги и напъни основата с нещо плоско нагоре и така.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • OK

                    Comment


                    • Днес монтирах и предните седалки от кожения салон,но се появиха проблемчета.Единия е че в старата седалка имало някакъв сензор,а в новата го няма и светна лампата за Air-а.За него ще намерим решение като се свали от старата и се сложи на другата,иначе кабела който остана свободен е жълт и е тънък.Второто проблемче е че когато се включи захранването на подгрева колата остава на контакт постоянно,даже и с изваден ключ от контакта.
                      П.С тези неща които сега трябва да боядисам в бежаво по таблото съм ги свалил,но дайте идея с каква да ги боядисам?

                      Comment


                      • На твое място не бих се занимавал с това да вграждам в новата седалка датчика за ербега (кантара) от старата.
                        Ролята на този датчик е да не се отваря пасажерския ербег при удар и ако няма седнал човек на седалката.
                        Т.е - да не дава Господ, но ако се стигне дотам, това, че се е отворил ербега, пък не е било нужно ще е най-малкият проблем.
                        Конструкторският замисъл е бил с цел намаляване на разходите по ремонт след катастрофа.

                        Елиминирането на датчика става, като между двата проводника (от жълтия шлаух) се свърже съпротивление със стойност 3,5 килоома.

                        Относно подгрева има нещо криво свързано. не трябва да е така, както се е получило.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Подгрева не ми е проблем и мисля да не се занимавам с нега щото незнам така или иначе дали е работил преди това,но с това за съпротивлението ме заинтригува и ще те помоля за повече инфо и къде мога да купя такова?Тоест на кабела който се подава да се сложи въпросното съпротивление и после да се изчисти грешката?Това ако стане ще е супер,на мен ми развиваха теории че неможе да се шунтира и затова щях да прибягам към сваляне на сензора от старата седалка.

                          Comment


                          • Не е вярно това, че не може да се изолира датчикът по този начин. Връзваш едно съпротивление между двата проводника, които иначе се включват към датчика, чистиш грешката и това е.
                            Стойността на съпротивлението казах че е 3,5 килоома, защото така беше писал колега, който го е мерил. Тази стойност е леко нестандартна, но се казва, че и 4,7 килоома (такава стойност е много разпростронена) също върши работа. Такова съпротивление можеш да закупиш от всеки магазин за електронни компоненти или да свалиш от някоя стара платка. Ако е с цветен код, цветовете са отляво надясно жълт, лилав, червен - пръстен
                            Ако пък държиш натова да догодиш точно 3,5 килоома свързвайки други съпротивления, то използвай правилото:

                            При последователно свързани R1 и R2, общото съпротивление е R1+R2

                            При успоредно свързани R1 и R2, в сила е зависимостта:

                            1/R(общо) = 1/R1 +1/R2

                            или R общо = R1.R2/(R1+R2)
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:56.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Мерси много за кой ли път ми спасяваш,още утре ще видя в някой магазин.Ако не намеря 3.5 ще купя 4.7 килоома щом става.
                              Не съм много в час и зотова питам като идиот понякога.

                              Comment


                              • Аз намерих 3.6 и всичко е 6+
                                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                                Comment

                                Working...
                                X